Första inlägget.

Ja, jag har bytt blogg igen, för alltid tror jag. Hoppas denna håller nu, fast designen får se ut såhär ett tag, satt typ i 2 timmar med headern bara för att mitt ps dampade. Hatar det, menmen. 
Min förra blogg var ju http://enlitensmurf.blogg.se :')

Jag hoppas iof att jag kommer få mer kommenterare och besökare på den här, så KOMMENTERA :)


Ni får med en liten bild på min vovvä Nova också :]

Juste, jag och min kompis har ju också en blogg tillsammans, men jag känner att jag måste ha en egen också. 
Och såklaaaart är jag ju stolt fotograf till bilderna i den headern också (a) haha.
Aja, kommentera dudes.

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha söt hund

2009-07-22 @ 16:32:30
URL: http://ruckis.blogg.se/
Postat av: Peter

åhh jävlarn vard navwafgasg

Jävlasf asga¨dyh

sdjjk

dgjh

shgfj

asjhedzgfd

'<j

zjgf

zjgf

Ps:jag gillar sex=D=D=D=D u know my kk m8

2009-07-31 @ 17:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0